BEYOND THE NUMBERS

 

Webinar: Poslovanje s EU i trećim zemljama – Ključne informacije za poduzetnike

 

Ako ste poduzetnik koji posluje ili planira poslovati s članicama EU i trećim zemljama, ali niste u sustavu PDV-a, ovaj webinar je prilika koja vam može pomoći da bolje razumijete aspekte međunarodnog poslovanja. Nakon ovog webinara više nećete tražiti odgovore na pitanja u raznim grupama na društvenim mrežama, nego ćete biti sigurni kako treba postupiti, što i kada treba napraviti, te koje su vaše obveze kada je poslovanje s EU i trećim zemljama u pitanju. Ovaj webinar pomoći će vam da izbjegnete najčešće greške i učinite svoje poslovanje učinkovitijim i usklađenijim s propisima. Kroz webinar će biti obrazložena pravila i posebnosti poslovanja s EU i trećim zemljama za „Male porezne obveznike“, te objašnjene obveze koje proizlaze iz takvih poslovnih odnosa. Uz sve to biti će dani konkretni primjeri iz poslovne prakse.


Što ćete imati prilike naučiti na ovom webinaru?

  • Tko se smatra „Malim poreznim obveznikom“?
  • Kada, kako i gdje ishoditi PDV ID broj?
  • Kada treba preuzeti, a kada prenijeti poreznu obvezu?
  • Smije li "Mali porezni obveznik" priznati pretporez?
  • Koje su posebnosti "Malih poreznih obveznika" pri stjecanju dobara iz EU?
  • Koje su posebnosti kod isporuke i stjecanja usluga iz EU i trećih zemalja?
  • Koje obveze ima "Mali porezni obveznik" pri isporuci ili stjecanju usluga?
  • Kada je potrebno predavati PDV obrasce i koje?
  • Primjeri poslovanja B2B i B2C
  • Izbjegavanje grešaka – najčešće pogreške u međunarodnom poslovanju i kako ih izbjeći.
  • Bonus: Klauzule na računima

Bez obzira na to jeste li već u međunarodnom poslovanju ili tek razmišljate o ulasku na EU i globalna tržišta, ovaj webinar pružit će vam korisne informacije i konkretne savjete koji će vam pomoći da bolje razumijete kako funkcionira poslovanje u međunarodnom okruženju.


Za koga je webinar namijenjen?


Ovaj webinar je posebno namijenjen poduzetnicima, obrtnicima i svima koji planiraju poslovati s EU i trećim zemljama, a nisu u sustavu PDV-a. Ako ste u potrazi za jasnim, praktičnim informacijama koje će vam pomoći u poslovanju, ne propustite ovaj webinar.


Zašto sudjelovati?

  • Naučit ćete koje su vaše obveze i kako se uskladiti sa zakonodavstvom.
  • Dobit ćete konkretne smjernice za ispravno vođenje poslovanja.
  • Izbjegnite skupe pogreške u poslovanju s međunarodnim partnerima.
  • Prilika za postavljanjem pitanja i djelotvornim savjetima od stručnjaka.


Važne informacije o webinaru:


Datum održavanja: 28.11.2024. (četvrtak)

Vrijeme: 11:00h (Očekivano trajanje 1h i 30 min + pitanja i odgovori)

Platforma: Google Meet (link za pristup biti će poslan na adresu sudionika iz prijavnice, najmanje sat vremena prije početka webinara)

Cijena: 50,00 € (Organizator nije u sustavu PDV-a)

Materijali: Prezentacija predavača u pdf formatu.


 

Uvjeti za sudjelovanje:

- Rok za prijavu je dva radna dana prije datuma održavanja.
- Naknada po ponudi za webinar mora biti plaćena najkasnije dan prije održavanja webinara. Inače nećete dobiti poveznicu za sudjelovanje.
- Ispuniti Prijavnicu na našoj mrežnoj stranici.
- Važno je navesti točan e-mail za svakog sudionika jer će na te adrese biti dostavljen link za sudjelovanje na webinaru.
- Na dan održavanja, najmanje sat vremena prije početka, biti će poslan link za sudjelovanje na webinaru.
- Stabilna internet veza.
- U slučaju više sile zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.



Kako se prijaviti?


Za sudjelovanje na webinaru potrebno je prijaviti se putem donjeg obrasca. Mjesta su ograničena, pa požurite i osigurajte svoje mjesto!


Ne propustite ovu priliku da unaprijedite svoje znanje i poslovanje! Prijavite se sada!

 


PRIJAVNICA za sudjelovanje na webinaru

"Poslovanje s EU i trećim zemljama"

Informacije o sudioniku



 

Osnovni podaci

VM Finance obrt za usluge, vl. Valentina Miroslavić

Ive Paraća 1, 10360 Sesvete

OIB: 44192021896 / PDV ID: HR44192021896

Raiffeisen Bank d.d., IBAN: HR5424840081135038475

  • Telefon: +385 91 950 5830